Monday, November 18, 2013

Hadiah apa yang sesuai erk...

Korang semua penah tak menghadapi masalah kebuntuaan nak beli hadiah apa untuk bagi orang, tak kira lah hadiah untuk pengantin ke, hadiah anniversary (kawin korang ke, coulpe ke,bertunang ke) hadiah hari jadi ( Suami, Hadiah si isteri berlambak) ..mesti trauma kan nak pikir. Seolah-olah idea hadiah tu seram sejuk nak sampai kat kotak pikiran korang, itu lah masalah yang aku hadapi setiap kali nak pergi wedding member. Peal aku, kalo kawan lelaki kawin akan aku bagi hadiah nak unjuk duit tak kan aku nak bagai pengantin lelaki plak kan tak pasal-pasal aku makan penampor kang. Nak unjuk dekat si penganti perempuan segan pulak, mak penganti lelaki lagi aku keko kekadang aku tak kenal mana mak satu penganti.. untuk menyelamatkan diri aku bagi hadiah selamat ringkas dan cooll (heheh) kalo kawan yang selalu (rapat kowt) tak kira pompan atau lelaki aku bagi hadiah (kawn opis ke,kawan sekolah,kawn kelas tapi  kalau hujung bulan ..rapat ke jauh aku salam duit jer..heheh). selalu nya korang bagai apa yer kalau hadiah, aku nie bebal sikit bab bagi hadiah, hadiah yang penah aku bagai :-

1. TV Sony Bravia LCD 3D 40inch kowt - hadiah yang paling mahal aku bagi tapi nie tong-tong duit 
2. Sony Home Theatre system - Hadiah yang ke2 mahal aku bagi tapi ini tong-tong duit jugak
3. Pewangi rumah ( ini jer mampu beli sebab tengah belajar kawan kawin)
4. Comforter 
5. Thermos 
6. Pingan Mangku ( stead kalo aku dah tak tahu nak beli apa)
7. Vase kecil dan besar
8. Jam ada gambar tu ( ini aku tempah khas tau - tong-tong gak)
9. Duit (heheheh)
10. Toaster / kettle.
11. dah tak ada kowt selalu aku ulang No. 9,6,7 dan 10 paling kerap No.9 

Hadiah yang penah dapat (hadiah ari jadi, and excouple kasi)
1. Bear besar ( besar aku rase nya ada)/sederhana/kecil ( best Friend kasi, ex-couple)
2. Bunga ada bentuk love ( ex-couple kasi)
3. Jam (ex-couple aku kasi)
4. Perfume ( xingat siape kasi)
5. Cincin ( ex-couple2 kasi hehehehe)
6. tu je lah kowt paling banyak no.1

so agak2 nya next wedding apa benda aku nak kasi erk...?/ sebab sabtu dah ahad ini ada wedding lagi serta Ahad depan... :( ( nagis aku banyak benor kawan2 aku dah kawin) 

okey lah aku stop sini sebab nak ngis dulu.. ehhehehe 

No comments:

Post a Comment