Wednesday, November 6, 2013

Hari dah malam oii


Mata aku tak mengantuk lah... Bukak facebook aku bosan tahap gaban dah kecuali lah aku bukak untuk chat. heheh 
kat twitter just untuk bukak. Rase nothing jer. 
Sekarang aku nak try benda baru lah boleh kan 
watsap ker,wechat ke.. heheh ( hoii bagai aku menatang tu adalah terbaru kat diri aku) yelah sekarang 
aku pakai phone cikai2 jer. Orang selalu perli dan kutuk phone aku macam2 lah. 
Nasib baik telinga aku pandai belakon menjadi pekak. 
cakap macam-macam lah kan.  Aku tak kisah yang penting aku leh jawab call balas message 

kalau pakai yang berteknolgi nie bukan baguih pon... heheheh 

tapi tadi cakap nak berubah angin nak pakai watsap... 
tengok lah jadi beli aku beli lah..hheh 
tapi kalau phone aku canggih ada camera yang cantik confirm lah blog aku penuh dengan pic. 
tapi aku ada nazar 
" tabung bentuk botol susu nie penuh duit siling , nanti aku tukar duit tu pastu beli phone yang canggih"

sekarang lagi 3 suku nak penuh.

Okey lah bye


No comments:

Post a Comment