Thursday, November 28, 2013

Masalah perut tak dapat nak handle....

Kali ini kroniik gila weii tahap kelaparan aku sungguh memuncak tinggi2.. Walapun dah makan lunch tadi tekak aku nak mencekik jugak.. besar betul perut aku ini.. 
yang aku perasaan dah 2 minggu perut aku tak sempat nak berbunyi... 
dah nak dekat detik2 bunyi aku dah campak kan makanan dalam perut... 
Badan aku naik tosah lah kata... 
Orang lean yang mengandung jiwa dan perasaan makan die aku yang dapat.. 
macam2 makanan orang reka dan aku nak makan..
yang lagi satu kronik nya adalah aku sekarang ini dah tak lalu nak mengadap makanan yang semalam punya... macam semalam mak aku panas kan lauk semalam umah kami berapa ketul orang jer.... so makan semua dikitar semula kalau tak habis dan selagi tak basi ..aku tak kisah kalau makan tu makan dua kali... aku bedal jer.. lah bukan nya kotor pon, pas makan masukkan dalam fridge (tempat beku tu) pastu esok kaur kan panas kan atas kuali itu mak aku, tapi biler anak dia yang pemalas nie amik jer lauk dalam fridge tu pastu masukan dalam plastik kemudian masukan dalam rice cooker (yang tengah masak nasi tu, kan bayk wap n panas jer) biler nasik masak lauk tu automatic dah dipanas kan.. hebat tak aku.. (Pemalaskan)
Kalau tahap rajin kaedah yang sama tapi tempat panas jer lain.. aku boiling kan air dalam periuk pastu aku letak jer lauk tu dalam periuk biarkan kasi selama 10 minit .. pastu angakat letak dalam pingang ape lagi ngap lah... aku prefer masuk dalam rice cooker dua dalam stu... 

kalau makan benda2 pelik , takoyaki...pastu nak makan tempat yang boleh tahan pastu menu aku order ada yang aku tak tahu sebut pun ada... Picknick Publica ,serai empire . sampai kawan aku yang teman aku tu tanya kat aku "are you okey" choii potong mood nak melantak.. tapi ape leh buat kena habiskan orang belanja.. kena abiskan kat situ gak....kalau aku idak nya nak masuk kedai tu sorang2 macam perempun giler jer makan seorang2 kat tempat mahat2 cam gitu....

aku taip nie pon dah terbayang sambal tempoyak mak aku dan ayam masak lemak cili padi.. 
ehhehehe .. Gemuk333 

No comments:

Post a Comment