Wednesday, November 6, 2013

Ular Haziq


baru semalam aku update pasal mimpi ular 
sekali pagi tadi haziq ( anak buah no2) datang betul2 bawak ular 
Haiwan peliharaan dia kata nya 

cheittt tak ada bintang lain ke korang nak bela... Ular sawa jugak ko nak jage 
pagi tadi dia datang nak datang umah opah (umah aku lah) nak pinjam drill 
Ingat nak lekat apa rupe nya nak buat rumah ular dia.Cheittt 
Siap ada rumah ular tu

Mase dia datang dengan adik beradik lain " aqilah, Hariz, dan fifah " 

Aku : Ko datang siape bawak keta ( ckp ngan anak buah macam nak cari gaduh)
Qila : Haziq
Aku : sipe pegang ular, ko x tkot ke , x geli ke
Qila : aku r, ular tu dlm box. klo lepas aku xnaik keta dah


yang aku pelik nya anak buah aku nie ular tak geli kucing geli siap melarikan diri 
apadah..name je lelaki ...
pmpn xpe logic lah takut ular 

ini ha ular die... geli ooo

masa mereka semua nak balik, kan kena salam ofcoz die orang kena salam aku
masa haqiz nak salam aku 
aku pikir 40kali nie nak salam atao tak, 
masa salam die mata kata ular yang ada dalam bekas.
die gerak pon aku macam nak pengsan tengok... 
GEliii oiii

No comments:

Post a Comment