Thursday, November 22, 2012

anak buah saya


kesian aku punya blog, kira dah b'habuk skung nie jenuh aku tiup buang habuk , confirm pas ni aku flu.. tetttttttttttttt ... kena sedar lah hidung plastik... :p 

amboi cerita anak buah jer, kang aku pasal anak aku kang confirm semua pikir bukan2... 
cerita anak sendiri tunggu dah kawin lox... 
ini cerita minggu lepas... mak dan ayah aku pergi kelantan holiday dengan akk aku, dia orang gerak malam rabu balik sini hari sabtu malam sampai rumah , so aku kena lah check in dekat hotel anggah :) untuk bb'rapa hari . Nak ikot pergi kelantan ada 2 kerugiaan, yang pertama aku kena ponteng kerja, pastu kalau aku pergi confirm tak siap assignment mak n akk aku cakap sima bawak lah assignment ikot sekali, aku tak jamin kalau aku ikot assignment akan siap (kalo tak ikot pon belum tentu siap) sedih tak ikot.. (-_-) tapi kalau trip tu semua adik beradik aku ada... tidak sama sekali akan aku tak ikut.. syokk weii jejalan ramai2... walapun 3 ketul kereta jer tapi seronok sangat.. yelah bila salah sebuah kereta  yang convoi tercicir jauh mula r handphone masing2 akan berbunyai.. bukak jer 
dapat message nie 

" amboi laju nya pak alpad( alphard)  n en.na (serina) , en.ga (saga) terlupa tukar enjin ferrari "

kalau dah dapat message tu, mesti aku terasa basikal akan lebih laju dari kereta kami... 

berbalik cerita asal .. dah jauh menyempaing , masa duk dekat rumah angah aku sesi menghabisakan cerita novel dan bermain dengan itu budak kecik.. 
tak sabar nak kawin pastu nak anak.. comel sangat tengok perangai dia.. 
lagi2 kalau dia tak dapat barang mesti dia nak menghempaskan badan dia.. paling cikai pon dia kan ketut kepala dia dekat dinding.. comel sangat.. 
mata dia akan membulat apa bila dia dengar orang start bunyi motor.. kalau tengah menrangka pasti dia akan merangka laju tuju pintu.. kalau tengah tido pasti terjaga pastu mintak di angkat.. 
dulu abid jadi buruan ramai, tapi skung labibah plak.. 
kadang2 anak along datang siap tanya 
"opah labibah mana" 
amboiii tanya yang comel2 jer yer... 
percaya tak yang labibah comel.. layan pic bawah.. aku tak ada mood nak taip ari nie.. tapi disebabkan penyakit lupa aku bakal serang balik baik aku taip.. bila penyakit lupa dah serang mula lah penyakit baru datang penyakit malas plak.. 


 itu cium ke gigit erk..


 kenapa bby suke ggit kunci... ase2 trend kot

 happy nye dia

 asyu..jom lah jalan adik nak alan2


 masa nie.. dia seolah2 mintak abg dia turunkan bakul mainan dia 

 cccekk.. seolah2 terima kasih...

 sesi tolong ibu mengemas rumah
 abg.... adik nak febreze boleh

 dia suke buli akk dia... 'tarik rambut"






okey2 cukup2.. rindu nya... 
nak kawin.. nak baby
 

No comments:

Post a Comment