Friday, November 23, 2012

Boss belanja durian ... (O_O)


kan sekarang musim durian.. kemana jer semua bau durian.. 
siap ada crepe durian ... amboii durian dah famous nok... 
hoeky2 semalam boss kat opiss nie pergi pening ada urusan kerja dengan seorang pakcik yang ada misai.. 
dan hari ini dia hangkut banyak gila durian dari kebun kawan seorang pakcik yang ada misai ni dekat penang 
orang tu bagi boss durian FREE.. banyak oiii.. 
bile dah banyak .. bau nya .. kasi kepala aku berpusing2 non-stop.. 
bukan tak suke bau durian, kalau qautity durian tu sama banyak dengan orang jual kat tepi jalan, memang pening lah kan , makan takat 3,4 ulas tu boleh lagi.. lebih memang akan aku termuntah balik tak pon badan ase panas jer... so sebelum aku buat aksi kurang menyenangkan kat office nie.. aku cover lah makan.. 
tapi kalau durian tu dah jadi bubur memang aku makan sampi kenyang.. hehehhe 

berbalik pada cerita asal, dah boss belanje ( kira belanje lah walapun dia dapat free) apa agi sesi ngap2 r.. 
disebabkan hari ini jumaat sesi melapah durian menjadi dua kali , yang pertama sesi si gadis dan mak dara makan dan kokak kan durian tu ( yang kokak tu salah seorang budak opiss aku k.echa nama dia) 
sesi lelaki pandai2 sendiri lah yer .. yang datang makan pon tak ramai.. heheh 
so sila lah tengok kami menjamu selera sang durian 

maaf gambar kesemua durian tak dapat di amik coz nak pergi mengadap longokan durian tu aku memang tak sanggup.. so layan jer pic yang ada

wah macam dah penjual durian dah 

hamboiii.. duriannnn...

akk yang segan2 nak makan 

 durian 2 suku dari nya 
 barisan budak opiss aku yang suka makan durian .... 
 ini lah k.echa nya .. kokak.. kk jgn tak kokak

 amboi sambil makan sempat posing erk...




kelihatan jelas disitu durian dan bijik2 nya

dari dalam bilik aku.. curi2 amik pic



 tak kira nak buat dialog gak :- 
rosli : sedap nye durian ie
Aman : jgn makn byk2 li, tak baik utk orang mengandung  :p




ishh.. nak bawak balik ke tu 

kepala tu macam kenal ... (O_O)

sah boss aku.. Giliran boss aku plak makan


pada warga MTK lain kesian korang 



terima kasih BOSS



No comments:

Post a Comment