Saturday, November 10, 2012

labibah di setia city mall


Hari nie2 pergi jejalan setia city mall buat yang ke... eth berapa kali tah... 
kali nie bawak labiba n ibu nye g jejalan.. niat tak mo lah shooping.. cume angah jer nak beli brg bella n dan cari baju labibah... dekat SCM banyak kedai2 so niat nawatu  kena lah pasang2 awal... 
sebelum terlebih shooping kan.. 
perjalan nak g SCM tak sampi 10 minit pon...lbh kurng 6,7 minit sampai dah...
pas solat zuhur gerak.. 
dah sampai SCM pagi agi sesi menapak.. bawak si comel.. 

bukan ape aku , yang membuat aku bangga giler apbila..

time dia dah mula meluat dok dalam stroller .. kami bertiga lah bergilir dukung dia
aku tak kisah dukung dia sebab apa.. masa aku dukung dia tadi 
ada dalam 3 pasangan lah tegur macam nie 
"Comeell nye anak dia"  hehe aku jadi banga walapun aku hanya MAK SU jer.. 
tapi banyak orang puji dia comel,
tapi time tu mood dia tak berapa nak okey sangat 
orang nak mintak dukung dia hanya geleng pala dan kemudian paling belakang..
biler orang tu mengagah kan diri untuk dukung dia.. muncung dia punya lah panjang
pastu mata dah merah .. dia tak mo orang kira macam takot lah ...
tak banyak pic coz bergilir2 dukung labibah jer.. ;) 

awat angah pejam mata nie .. si comel saya 

landmark tetap parking 

apabila dia sudah mengatok....


cian dia menderita jer.. mangsa buli 
budak paling comel ( time tak menagis ler)

hehe.. camera dah jumpe..tapi still malu2 peguin nak amik pic..
tak pe nati dah beli HP baru boleh bersuka ria amik pic

No comments:

Post a Comment