Sunday, November 25, 2012

opah millah


Ini cerita ari apa tah... kira dah lama dah entry ini sepatut nya public.. tapi disebakan perasan malas datang berlumba2 dari yang rajin.. so baru sekarang aku public kan entry nie... 
kali ini kisah mak aku.. bukan apa.. 
mak aku nie katogori comel2... mana tak nya.. kalau dia merajuk.. agak payah nak pujuk... 

masa minggu lepas aku bawak dia pergi pasar kat klang nun.. 
dia suke beli ikan kat sana..
dia ajak.. nak tak nak kena bawak..kalau tak bawak kesian plak.. 
aku malas nak bawak bukan apa..parking punya lah payah sangat.. bercinta aku nak dapatkan parking kat situ... kira 2 3 kali round baru dapat seketul tu pon dapat hok depan kereta je masuk vontot kereta terjuntai kuar... 
tapi nak baut macam mana usha kan jugak dapat kan park...
kira rezeki gak lah dapat park kereta walapun bahagian depan kereta tempat parking.. 
masa aku turun tunggu mak kat betul2 pintu pasar mata aku terintai2 kereta..sebab kereta aku blog other kereta.. sambil tu tangan aku snap2 pic...
siap ada yang tanya.. nak besarkan pasar nie ke dik.. amboiii ko ingat aku nie juru camera untuk jabatan ukur.. aku juru camera untuk blog lah..kalau cakap nak letak dalam blog aku jadi segan .. kang aku dapat poyo... so aku senyum jer.. senyum tak perlu kata apa2
layan r pic kat bawah nie 

sambil tungu mak .. sambil amik pic..

nampak kereta aku block kereta orang...


aku amanat kat kucing nie..kalau tuan kereta vios nie datang bertahu aku... hehehe

dah dekat 30 minit tuan nya tak datang2... betul2 aku block kereta dia

45 minit kemudian mak aku muncul ngan plastik dengan lelaki.. eh lelaki tu bukan bapak aku..bapak siapa tah.. yang pasti bukan bakal bapak mertua aku.. atau pon bakal laki aku..

pakcik belakang tu ingat muke dia masuk paperkowt..masuk dalam raft paper jer pakcik oiii

pas blog kereta vios... giliran aku blog kereta viva.waja n preve (kot)



aku  tungg waja tu kuar pastu aku nak masuk

motif snap pic kaki..nak tunjuk aku tinggi ker ...




terima kasih 

No comments:

Post a Comment